mandag 24. august 2009

Friheten måtte en gang ta slutt


Det ser ut som "inntil videre" har ankommet. Med ett års pause har vi blitt bedt om å ta opp bloggingen igjen. Dessverre har ikke holdningen min til blogging forandret seg stort. Det å sitte og tvinge fram ord og meninger om forskjellige temaer er ikke noe jeg gleder meg spesielt til.


Oppdateringer siden sist:

Jeg har fått meg en ny venn. Hun heter Ida Marie Gildestad, og hun hadde heller ingen andre venner før vi møtte hverandre. Så det var ekte kjærlighet ved første blikk. Ellers har det ikke skjedd noe annet. Ikke at noen andre enn Ida Marie følger med på bloggen min uansett, så det er vel strengt tatt lite nødvendig med dette avsnittet.


Samtidig håper jeg får flere følgere med på bloggen etterhvert som innleggene mine blir enda mer fantastiske.

Dette er min nye venn Ida Marie

2 kommentarer:

Ida Marie sa...

Veldig fint innlegg, Malin. Sees i morgen.

Ingunn sa...

Det er jeg enig i. Selv om du ikke liker å blogge har du tydeligvis humor, og det er alltid bra!