mandag 26. oktober 2009

klassequiz 8-)

Til i dag hadde hele klassen vår laget en mc-test om Ibsen sammen. Selve testen utførte vi individuelt hver for oss i løpet av fagdagen. Det eneste problemet mitt var at jeg ikke fikk opp de spørmålene hvor man skulle sette sammen par. Dette førte til at jeg bare fikk svart på ett av de to spørsmålene jeg lagde til quizen, noe som i grunnen var ganske trist. Men jeg velger å ikke være bitter av den grunn. Helhetlig synes jeg at jeg lærte veldig mye av denne arbeidsmetoden. Jeg lærte ikke så mye av å ta selve quizen, men jeg fikk med meg mye mer enn jeg trodde da jeg lagde mine to spørsmål til den. Må si jeg ble overrasket over hvor mye jeg faktisk kunne da jeg tok den, da jeg bare leste gjennom stoffet på wikien én gang i går. Så jeg kan gjerne lage flere spørsmål til sånne quizer, men trenger ikke nødvendigvis å ta dem for det. I tillegg må jeg si at jeg ble overrasket over hvor forskjellige spørsmålene var også. Det var veldig få spørsmål som ble gjentatt flere ganger.

Ingen kommentarer: